دوره دیجیتال مارکتینگ کاربردی

با شرکت در این دوره، متخصص علم «دیجیتال مارکتینگ» می‌شوید. دیجیتال مارکتینگ جزو پرتقاضاترین و پردرآمدترین شغل‌های جهان و ایران در سال‌های اخیر بوده است.

در این دوره کارآمدترین و به روزترین مباحث سئو و دیجیتال مارکتینگ به صورت عملی به شما آموزش داده می‌شود. در پایان دوره شما قادر خواهید بود هر محصولی را در اینترنت بفروشید و در هر موضوعی در نتایج بالای گوگل باشید.

دوره حضوری (۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان) دوره غیرحضوری (۱٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان)

کلاس حضوری با رعایت فاصله اجتماعی

✓ این دوره با رعایت کامل فاصله اجتماعی برگزار می‌شود.

✓ در یک فضای ۲۵ متری، فقط ۶ هنرجو خواهند نشست.

✓ هنرجویان موظف به استفاده از ماسک در تمام طول کلاس هستند.

✓ صندلی‌های قرمز نشان‌دهنده‌ی جایگاه هنرجویان است.

فاصله اجتماعی

زمان‌بندی دوره

✓ مدت زمان دوره: ۳۰ ساعت

✓ تعداد جلسات دوره: ۱۰ جلسه‌ی ۳ ساعته

✓ تعداد جلسات در هر ۲ هفته: ۱ جلسه (یکی از ۲ تایم زیر به انتخاب هنرجو) – به علت سنگین بودن مباحث، هنرجو به زمان زیادی جهت انجام تمرین‌ها و بررسی آموزش‌ها دارد. از این جهت و برای بازدهی حداکثری، هر ۲ هفته ۱ جلسه برگزار می‌شود.

✓ روز و ساعت برگزاری جلسات: چهارشنبه‌ها ۱۷:۳۰ الی ۲۰:۳۰ | جمعه‌ها ۱۰:۳۰ الی ۱۳:۳۰

✓ شروع دوره: کلاس چهارشنبه‌ها از ۲۶ شهریور ۹۹ |  کلاس جمعه‌ها از ۲۸ شهریور ۹۹

پشتیبانی دوره

✓ پشتیبانی خارج از کلاس

✓ نحوه پشتیبانی: ارتباط مستقیم با مدرس دوره از طریق ایمیل و تلگرام

✓ مدت زمان پشتیبانی: ۶ ماه به صورت تضمین شده

هدایای شرکت در دوره

✓ ارایه رایگان رکورد ویدیویی (قابل اجرا فقط روی یک دستگاه) به هنرجویان حضوری

✓ ارایه رایگان اکثر پلاگین‌های دیجیتال مارکتینگ به همراه آپدیت آن‌ها پس از پایان دوره

شرایط پرداخت

√ امکان پرداخت اقساطی شهریه در ۲ یا ۳ مرحله.
برای این کار در بخش کد تخفیف از کد ۲M برای تقسیط در ۲ مرحله و از کد ۳M برای تقسیط در ۳ مرحله استفاده کنید. استفاده از پرداخت ۳ مرحله‌ای برای پرداخت‌های ۶۰۱ هزار تومان به بالا فعال است. برای پرداخت ۲ مرحله‌ای محدودیتی وجود ندارد.

√ عدم افزایش مبلغ نهایی در صورت پرداخت اقساطی

√ عدم نیاز به چک و… برای پرداخت اقساطی

شرایط شرکت در دوره

√ آشنایی با وردپرس و مدیریت سایت وردپرسی

√ آشنایی با فضای کلی اینستاگرام و تلگرام

شما برای شرکت در این دوره به چیز دیگری نیاز ندارید. فقط کافی است همین ۲ مورد را بلد باشید. نکته این که اگر شما یک سایت غیر وردپرسی دارید هم می‌توانید در این دوره شرکت کنید، زیرا مباحث دیجیتال مارکتینگ وابسته به پلتفرم سایت نیست. اما در نظر داشته باشید که کلیه‌ی مثال‌ها و تمرین‌های عملی در وردپرس خواهد بود.

معرفی سریع دوره دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

هر نوع عملیات بازاریابی و فروش در اینترنت که به کمک ابزارها و رسانه‌های دیجیتال مانند سایت، شبکه‌های اجتماعی، ایمیل، پوش نوتیفیکیشن، اپلیکیشن، مارکت‌پلیس و… انجام می‌شود، به نوعی دیجیتال مارکتینگ محسوب می‌شود.

تفاوت سئو و دیجیتال مارکتینگ چیست؟

هدف از سئو صرفاً جذب کاربر از طریق گوگل است. بعد از این که شما بازدیدکننده دریافت کردید، کار سئو تمام می‌شود. اما دیجیتال مارکتینگ سعی می‌کند از طریق گوگل و البته دیگر ابزارها هم بازدیدکننده جذب کند و هم بازدیدکننده را به مشتری تبدیل کند.

روند رو به رشد دیجیتال مارکتینگ در دنیا

اگر یک متخصص هستید…
اگر یک متخصص هستید و می‌خواهید تخصص خود را در قالب آموزش، مشاوره، انجام یک پروژه، تعمیر یک قطعه و… به فروش برسانید، ناگزیر به آموختن دیجیتال مارکتینگ هستید. شما باید روش‌های جذب بازدیدکننده و تبدیل آن‌ها به خریدار را بلد باشید، وگرنه در دنیای پر از رقابت اینترنت جایی نخواهید داشت.

اگر یک سایت دارید که درآمدی ندارد…
اگر یک سایت دارید که درآمدی ندارد، یا درآمد آن قابل توجه نیست، هیچ راهی جز دیجیتال مارکتینگ ندارید. هیچ راهی. شما با علم دیجیتال مارکتینگ می‌توانید سایت خود را تبدیل به یک ماشین پول‌سازی کنید.

اگر دوست دارید یک شغل بین‌المللی داشته باشید…
اگر دوست دارید یک شغل بین‌المللی داشته باشید و در هر کجای جهان بتوانید در شرکت‌های معتبر کار کنید، دیجیتال مارکتینگ یکی از شغل‌هایی است که خواسته‌ی شما را برآورده می‌کند. در تمام دنیا تقضاضا برای استخدام دیجیتال مارکترها بالاست.

اگر از آموزش‌های بی‌کیفیت خسته شده‌اید…
اگر از آموزش‌های بی‌کیفیت و سطحی اینترنتی (رایگان یا پولی) خسته شده‌اید… شرکت در این دوره‌ی آموزشی را به شما پیشنهاد می‌کنیم. این آموزش‌ها حاصل سال‌ها تجربه‌ی ما در دنیای وبمستری و فروش اینترنتی است. ما خودمان در چند سال گذشته حدود ۲۰۰۰ هنرجو را از طریق اینترنت جذب کرده‌ایم.

این دوره برای چه کسانی مناسب است؟

برای کسانی که به دنبال افزایش درآمد خود هستند.

برای کسانی که یک کسب‌وکار فیزیکی دارند و حالا می‌خواهند در همان حوزه به دنیای آنلاین هم وارد شوند و مشتری‌های جدید پیدا کنند.

برای کسانی که محصولات مجازی (غیرفیزیکی) مانند دوره‌های آموزشی، رویداد، خدمات و… دارند و می‌خواهند از طریق اینترنت مشتری جذب کنند.

برای کسانی که شغل اصلی‌شان تدریس است و می‌خواهند دانشجویان جدیدی از طریق اینترنت به دست آورند.

برای کسانی که مایل هستند تحت عنوان «دیجیتال مارکتر» در شرکت‌های معتبر به فعالیت بپردازند.

برای کسانی که قصد دارند در حوزه‌ی تبلیغات آنلاین فعالیت و کسب درآمد کنند.

و شما…

این دوره برای چه کسانی مناسب نیست؟

برای کسانی که به درآمد فعلی خود قانعند و علاقه‌ای به درآمد بیشتر ندارند.

برای کسانی که هنوز اهمیت دیده شدن (و نه صرفاً حضور) در فضای اینترنت را درک نکرده‌اند.

برای کسانی که طراحی سایت با هیچ CMS یا زبانی را بلد نیستند و تا به حال سایتی درست نکرده‌اند.

با شرکت در این دوره دقیقاً چه چیزی به دست می‌آورید؟

۱- دوره‌ی دیجیتال مارکتینگ کاربردی

شرکت در دوره‌ی حضوری دیجیتال مارکتینگ کاربردی، به معنای حضور در ۱۰ جلسه‌ی آموزشی به صورت حضوری و در کلاس است. مدت زمان هر جلسه ۳ ساعت است. در دوره‌های غیرحضوری شما به جای حضور در کلاس، رکورد ویدیویی جلسات و فایل‌هایی که هنرجویان حضوری در کلاس دریافت می‌کنند را به صورت لینک دانلود دریافت می‌کنید.

۲- رکورد ویدیویی دوره

مباحث این دوره، تخصصی و زیاد است، به نحوی که بعد از کلاس فراموشی آن‌ها محتمل است. به همین جهت ما کلاس‌ها را با کیفیت Full HD رکورد کرده و بعد از هر جلسه در اختیارتان می‌گذاریم تا امکان مرور مطالب را به دفعات دلخواه داشته باشید.

ارایه رکورد کلاس (رکوردی که شامل تصویر و صدا باشد) در کمتر آموزشگاهی در کشور انجام می‌شود. دریافت رکورد دوره برای هنرجویان هزینه جداگانه ندارد.

۳- پلاگین‌های دیجیتال مارکتینگ

برای دیجیتال مارکتینگ شما به استفاده از پلاگین‌های گوناگونی نیاز دارید که اکثراً گران هستند. بعضی از پلاگین‌ها به صورت مقطعی مورد استفاده قرار می‌گیرند و بعد از مدتی شما باید آن‌ها را تغییر دهید (مثلاً پلاگین‌های گیمیفیکیشن). به همین علت شما باید مبالغ زیادی را همیشه صرف پلاگین‌های دیجیتال مارکتینگ کنید.

شما با شرکت در این دوره نه تنها اکثر پلاگین‌های لازم را به صورت رایگان از ما دریافت می‌کنید، بلکه آپدیت این پلاگین‌ها پس از دوره هم در اختیار شما قرار می‌گیرد. به علت حساس بودن پلاگین‌های دیجیتال مارکتینگ، این آپدیت‌ها خیلی سریع در اختیار شما هنرجویان قرار می‌گیرد.

۴- پشتیبانی بی‌نظیر

کلیه‌ی هنرجویان حضوری و غیرحضوری ما می‌توانند سؤالات خود در مورد مباحث مطرح شده در این دوره را خارج از کلاس و از طریق ایمیل و یا تلگرام از مدرس خود بپرسند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ را دریافت کنند. سرعت پاسخگویی به سؤالات هنرجویان در آموزشگاه ما کم‌نظیر است.

مدت زمان پشتیبانی دوره تا ۶ ماه بعد از شروع دوره است. البته این مدت زمانی است که ما پشتیبانی را تضمین می‌کنیم و به معنای پایان پشتیبانی نیست. ما سعی می‌کنیم که پس از پایان این ۶ ماه باز هم با خدمات پشتیبانی خود در کنار شما باشیم.

۵- کانال اختصاصی دوره

بعد از ثبت‌نام امکان عضویت در کانال اختصاصی دوره برای شما فراهم می‌شود. این کانال برای اطلاع‌رسانی‌های مربوط به دوره، آپدیت جلسات، نکات آموزشی، سؤالات پرتکرار و… مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از طریق این کانال، آپدیت پلاگین‌های دیجیتال مارکتینگ با فاصله‌ی بسیار کمی از انتشار آن‌ها در اختیار شما هنرجویان قرار می‌گیرد تا همیشه به‌روز باشید.

بخشی از سرفصل‌های دوره دیجیتال مارکتینگ کاربردی

در ادامه شما بخشی از سرفصل‌های دوره دیجیتال مارکتینگ کاردی را می‌بینید. موارد بسیاری در دوره وجود دارد که اینجا به آن اشاره‌ای نشده است. ما سعی کرده‌ایم در این دوره به مهم‌ترین و اصلی‌ترین مباحث دیجیتال مارکتینگ بپردازیم و از ارایه‌ی مطالب غیرکاربردی پرهیز کنیم. در این دوره مباحث و محتوا را مناسب با کسب‌وکارهای ایرانی تدوین کرده‌ایم. 

تبلیغ‌نویسی حرفه‌ای

وقتی شما در رابطه با محصول (کالای فیزیکی یا خدمات) خود در سایت، شبکه‌های اجتماعی، بروشورهای چاپی و… چیزی می‌نویسید، در واقع درحال تبلیغ‌نویسی هستید.

یکی از مؤثرترین المان‌های تصمیم‌گیری کاربران (به خصوص کاربران جدید) برای خرید از شما چیزی است که درباره‌ی آن محصول نوشته‌اید. در این دوره یاد می‌گیرید چطور یک صفحه محصول عالی درست کنید، به نحوی که سخت‌گیرترین کاربران را هم تحت تأثیر خود قرار دهد.

تبلیغات تخصصی در اینترنت

قطعاً یکی از راه‌های جذب بازدیدکننده به خصوص در اوایل کسب‌وکار، تبلیغات در اینترنت است. به کمک تبلیغات می‌توان در مدت کوتاهی انبوهی از کاربران را به سمت سایت هدایت و آن‌ها را به مشتری تبدیل کرد.

تبلیغات بیشتر از بودجه به دانش نیاز دارد. در صورتی که دانش کافی نداشته باشید، بودجه‌های زیادی را بدون بازدهی کافی هدر خواهید داد. شما یاد می‌گیرید که با بودجه‌های کم تبلیغاتی، بازدهی شگفت‌انگیزی داشته باشید. با تبلیغات اینترنتی هدفمند و اصولی می‌توان سرعت رشد کسب‌وکار را چندین برابر کرد.

بازاریابی با شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی و مشخصاً اینستاگرام و تلگرام امروز یکی از پایه‌های فروش در اینترنت هستند. کاربرها در طی روز بارها و بارها به شبکه‌های اجتماعی محبوبشان سر می‌زنند. پس حضور مؤثر و برنامه‌ریزی شده در این شبکه‌ها شما را همیشه جلوی چشم مشتریان احتمالی قرار می‌دهد.

شما به صورت مفصل تکنیک‌های حضور، جلب اعتماد، بازاریابی و فروش در شبکه‌های اجتماعی را یاد خواهید گرفت. راه‌کارهای عملی افزایش دنبال‌کننده، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی و… نیز در این دوره بررسی می‌شود.

جذب حداکثری بازدیدکنندگان و ایجاد اعتماد

در خوش‌بینانه‌ترین حالت، کمتر از ۳٪ بازدیدکنندگان از سایت خرید می‌کنند. پس باید کاری کنید که تعداد بازدیدکنندگان آنقدر بالا باشد که اگر بیشتر از ۱٪ هم خرید نکردند، باز هم میزان فروش شما عدد قابل توجهی شود. در صورت جلب اعتماد کاربران، درصد بازدیدکنندگانی که به خریدار تبدیل می‌شوند نیز افزایش می‌یابد.

شما در این دوره تکنیک‌هایی برای افزایش بازدیدکنندگان سایت یاد می‌گیرید. همچنین به صورت کاملاً اصولی یاد می‌گیرید که فرآیند اعتمادسازی کاربرانتان را به بهترین نحو انجام دهید تا درصد فروشتان بالا برود.

افزایش نرخ تبدیل بازدیدکننده به خریدار

برای داشتن یک فروش اینترنتی موفق، جذب بازدیدکننده همه چیز نیست. درصد زیادی از کاربران سایت یا شبکه‌های اجتماعی ما را بدون انجام هیچ خریدی ترک می‌کنند.

در این دوره تکنیک‌هایی نظیر جلب اعتماد کاربر، پیشنهادهای خودکار هوشمند، ساده‌سازی فرآینده خرید، ایجاد مشوق برای کاربران و… به شما آموزش داده می‌شود تا به کمک آن‌ها بازدیدکننده‌های بیشتری را به مشتری تبدیل کنید.

فروش مجدد به مشتریان قبلی

بازاریابی و فرآیند تبدیل بازدیدکننده به مشتری سختی‌های خودش را دارد. اما طیق برآوردهایی که انجام شده، فروش محصول به کسی که قبلاً از ما خرید کرده، ۱۴ برابر ساده‌تر از جذب یک مشتری جدید است.

یکی از مباحثی که در این دوره روی آن تمرکز می‌شود ایجاد زنجیره‌ی محصولات و فروش محصولات مختلف به یک کاربر (مشتری) در زمان‌های مختلف است. شما یاد می‌گیرید این کار را با یک برنامه‌ریزی دقیق و گاهاً به صورت خودکار انجام دهید به نحوی که هر مشتری یک ماشین پول‌سازی برای شما باشد.

گیمیفیکیشن

گیمیفیکیشن (Gamification) یا بازی‌سازی یکی از مفاهیم مدرن دنیای امروز است. در سایت و شبکه‌های اجتماعی با استفاده از گیمیفیکیشن می‌توانید اطلاعات کاربران را جمع و در مارکتینگ‌های خود از آن‌ها استفاده کنید. تعامل کاربران را بالا ببرید، آن‌ها را درگیر محصولات خود کنید، نرخ خروج سایت را بهبود دهید و…

بهترین ابزارهای ایجاد و اجرای گیمیفیکیشن در سایت و شبکه‌های اجتماعی در این دوره به شما آموزش داده می‌شود. اجرای اصولی گیمیفیکیشن در کسب‌وکار آنلاین می‌تواند معجزه کند.

تحلیل و بررسی رفتار کاربران

یکی از پایه‌های علم دیجیتال مارکتینگ، بررسی و تحلیل رفتار کاربران است. با این کار می‌توانید ایرادات احتمالی سایت خود را پیدا و آن‌ها را برطرف کنید، علایق کاربران سایتتان را پیدا و روی آن موارد بیشتر کار کنید. به این ترتیب فروش محصولات و خدمات سایت به میزان چشم‌گیری افزایش می‌یابد.

در این دوره با ابزارهای شگفت‌انگیزی برای بررسی رفتار کاربران آشنا می‌شوید. بررسی و تحلیل اطلاعاتی که از بررسی رفتار کاربران به‌دست می‌آورید سرعت رشد کسب‌وکار آنلاین شما را چند برابر می‌کند.

سیستم‌های پشتیبانی مشتریان

فرقی نمی‌کند که چیزی می‌فروشید یا چه خدمتی ارایه می‌دهید. در هر صورت کسب‌وکار شما به یک سیستم پشتیبانی نیاز دارد. کمترین کار شما در پشتیبانی راهنمایی کاربر برای خرید، ثبت‌نام در سایت، استفاده از محصول (کالا یا خدمت) و نظایر این‌هاست.

بدون داشتن یک سیستم پشتیبانی کارآمد نمی‌توانید به یک فروش قابل توجه امیدوار باشید. شما در این دوره با انواع سیستم‌های پشتیبانی مشتریان آشنا می‌شوید تا بنا به کسب‌وکارتان از آن‌ها استفاده کنید.

آزمون‌های هفتگی

طی برگزاری دوره‌های آموزشی بسیار، راه‌های مختلفی را برای مرور درس‌ها امتحان کردیم. بهترین و پربازده‌ترین راهی که به آن رسیدیم انجام یک آزمون بعد از هر جلسه است.

شما بعد از هر جلسه یک هفته فرصت دارید تا هر چندبار که می‌خواهید در آزمون آنلاین مربوط به آن جلسه شرکت کنید.

پاسخ‌های تشریحی سؤالات آزمون، یک تدریس دوباره‌ محسوب می‌شود.

بازار کار این رشته

یکی از ۱۰ شغل پردرآمد دنیا، دیجیتال مارکتینگ است. هم در ایران و هم در خارج از ایران هر روز تقاضا برای استخدام دیجیتال مارکترها بیشتر می‌شود. حقوق آن‌ها حتی در ایران هم بسیار بالاست.

دیجیتال مارکتینگ، مهارتی است که در همه جای دنیا مورد نیاز است و دیجیتال مارکتر هرجای دنیا که باشد به راحتی می‌تواند در شرکت‌های معتبر مشغول به کار شود.

در صورتی که خودتان یک کسب‌وکار دارید، با آموزش‌های این دوره می‌توانید یک جهش فوق‌العاده در درآمدتان ایجاد کنید.

بازار کار این رشته فوق‌العاده است. حتی کلمه‌ی فوق‌العاده به اندازه‌ی کافی برای توصیف بازار کار دیجیتال مارکتینگ، خوب نیست.

توانایی‌های شما در پایان دوره

در صورتی که مطالب را کامل دنبال کنید و برای انجام تمرین‌های هفتگی وقت کافی بگذارید، شما در پایان این دوره یک دیجیتال مارکتر حرفه‌ای خواهید بود، به نحوی که:

✓ می‌توانید هر چیزی را در اینترنت بفروشید.

✓ می‌توانید کسب‌وکار شخصی خودتان را در اینترنت معرفی و مشتریان بالقوه‌ی خود را پیدا کنید.

✓ می‌توانید در شرکت‌های معتبر به عنوان دیجیتال مارکتر استخدام شوید.

✓ می‌توانید بازدیدکنندگان فعلی خود را به مشتری و مشتری‌ها را به مشتری‌های دایمی خود تبدیل کنید.

√ و بسیاری موارد دیگر.

سؤالات پر تکرار در مورد این دوره

قطعاً.

دیجیتال و آنلاین کردن کسب‌وکار هیچ ارتباطی به نوع کسب‌وکار شما ندارد.

کسب‌وکار شما از هر نوعی که باشد باید در دنیای آنلاین حضور پیدا کند، در غیر این صورت در آینده‌ای خیلی نزدیک محکوم به شکست خواهد بود.

بله.

البته در گوگل همه چیز را می‌توان پیدا کرد.

مهم، کیفیت است. اطلاعات رایگانی که در اینترنت موجودند، اکثراً سطحی بوده و از عمق بالایی برخوردار نیستند.

علاوه برآن، بسیاری از آن‌ها مطالب ترجمه شده از سایت‌های خارجی هستند، اکثر آن‌ها در کشور مبدأ خوب هستند، ولی در ایران شاید کاربرد چندانی نداشته باشند.

در درجه‌ی بعدی فاکتور زمان را هم باید در نظر گرفت. شما سرفصل‌های ما را با شرکت در دوره طی ۳ ماه کاملاً یاد خواهید گرفت. این دوره تجربه‌ی سال‌ها کار ماست. اگر خودتان بخواهید به صورت خودآموز و به صورت سرچ در گوگل آن‌ها را یاد بگیرید، به چند سال زمان نیاز دارید. که باز هم قطعاً کیفیت آن حتی نزدیک به خروجی این دوره نیز نیست. این دوره حاصل سال‌ها تجربه‌ی کاری حرفه‌ای ما و همین طور تدریس آن به چند صد نفر است.

به هر دو شکل حضوری و غیرحضوری.

البته در صورتی که بعداً تغییر عقیده دادید و فکر کردید که دوره حضوری برای شما مناسب‌تر است، این امکان برایتان وجود دارد که مابه‌التفاوت شهریه‌ی دوره حضوری و غیرحضوری را پرداخت و در دوره به صورت حضوری شرکت کنید.

دوره‌های غیرحضوری نیز شامل پشتیبانی، رفع اشکال و ارتباط با مدرس می‌باشد.

تنها تفاوتشان «حضور در کلاس» است. به جز این مورد دوره‌های حضوری و غیرحضوری ما هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند.

در دوره غیرحضوری شما به جای حضور در کلاس رکوردهای ویدیویی آن را دریافت می‌کنید. این رکوردها همه با کیفیت Full HD بوده و از لحاظ کیفیت در بالاترین سطح ممکن هستند. جالب است بدانید حتی اگر مدرس از تخته در کلاس استفاده کند، این قسمت‌ها نیز در رکورد ویدیویی وجود خواهد داشت.

علاوه بر این‌ها، امکان رفع اشکال و ارتباط با مدرس از طریق ایمیل و تلگرام نیز برای شما فراهم است.

بله.

البته این رکوردها فقط قابل استفاده برای شخصی که در دوره شرکت کرده است، می‌باشد.

لایسنس قدرتمندی که گروه آموزشی F1 روی ویدیوهای خود قرار می‌دهد، ضامن این قانون خواهد بود.

معمولاً حداقل یک کلاس در طول هفته و حداقل یک کلاس نیز آخر هفته تشکیل می‌دهیم.

شما یکی از زمان‌ها را انتخاب و هر هفته فقط در آن کلاس شرکت می‌کنید. در صورتی که روز کلاستان نتوانید در آموزشگاه حاضر شوید، با هماهنگی قبلی و در صورت وجود ظرفیت خالی می‌توانید از کلاس دیگر ما استفاده کنید.

برای اطلاع از زمان‌بندی دقیق دوره به بخش «زمان‌بندی دوره» از همین صفحه مراجعه کنید.

دوره‌ی ما با حجم زیادی از آموزش و نیز ارایه‌ی رایگان پلاگین‌های دیجیتال مارکتینگ به هنرجویان هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ قیمت در کل کشور کم‌رقیب است.

اما با این حال ما هر ترم به ۵ نفر اولی که در این دوره‌ شرکت می‌کنند، مبلغ ۳۰۰ هزار تومان تخفیف می‌دهیم. این تخفیف در زمان مشخصی که از طریق همین صفحه، کانال‌های تلگرام مجموعه و نیز از طریق کلاس‌های حضوری به هنرجویان اعلام می‌شود، باز می‌شود. برای اطلاعات بیشتر با ما از طریق تلگرام در ارتباط باشید.

پشتیبانی دوره از طریق ایمیل و تلگرام انجام می‌شود.

مدت زمان پشتیبانی دوره نیز تا ۶ ماه بعد از شروع دوره است. البته این مدت زمانی است که ما پشتیبانی را تضمین می‌کنیم و به معنای پایان پشتیبانی نیست. سعی می‌کنیم که پس از پایان این ۶ ماه باز هم با خدمات پشتیبانی خود در کنار شما باشیم.

صادقانه به شما می‌گوییم که خیر.

دیجیتال مارکتینگ یک دنیای بی‌انتهاست. اگر کسی به شما گفت در یک دوره (حتی اگر آن دوره ۱۰۰ ساعت باشد) به شما دیجیتال مارکتینگ را آموزش می‌دهد، احتمالاً در گفتار خود صادق نیست.

اما به شما این قول و تضمین را می‌دهیم که در این دوره مهم‌ترین مباحث را یاد خواهید گرفت به نحوی که از عهده‌ی امور متعارف دیجتال مارکتینگ به خوبی بربیاید و از عموم دیجیتال مارکترهای کاربلد چیزی کم نداشته باشید.

البته.

درخواست استخدام دیجیتال مارکتر هر روز بیشتر می‌شود. از آنجایی که دیجیتال مارکترها نقش مهمی در فروش و رشد کسب‌وکارها دارند، حقوق و مزایای بالایی هم دریافت می‌کنند.

برای اطلاعات بیشتر، بخش «بازار کار» را مطالعه کنید.

✓ می‌توانید محصولات مورد نظر خود (هرچه که باشد) را در اینترنت بفروشید. محصولات فیزیکی، محصولات دانلودی و حتی خدمات خود را. منظورمان از خدمات چیزهایی مثل تعمیرات در محل، برگزاری کلاس‌های آموزشی و… است.

✓ می‌توانید کسب‌وکار شخصی خود را وارد اینترنت کنید و مشتریان جدید پیدا کنید. اگر کسب‌وکاری ندارید، می‌توانید کسب‌وکار دیگران را وارد اینترنت کنید و در سود مشتریان اینترنتی آن‌ها شریک شوید.

✓ می‌توانید در شرکت‌های معتبر به عنوان دیجیتال مارکتر استخدام شوید. شرکت‌ها به کسانی که بتوانند بازدیدکنندگان جدید جذب کنند، اعتماد بازدیدکنندگان قدیمی و جدید را کسب کنند و به آن‌ها چیزی بفروشند، نیاز جدی دارند.

برای دریافت پاسخ بهتر این سؤال، بخش سرفصل‌های دوره و بخش توانایی‌های پایان دوره را یک بار دیگر مرور کنید.

برای تمرین، بله.

البته با توجه به ارایه‌ی رایگان ویدیوهای کلاس می‌توانید تمرین را به خانه موکول کنید و در کلاس فقط یاد بگیرید و رفع اشکال کنید.

طبق تحقیقاتی که چند سال پیش انجام شده بود، به طور متوسط ۸ برابر هزینه‌ای که برای آموزش می‌کنید، به شما برمی‌گردد.

۱- حتی اگر محصولات شما حاشیه‌ی سود پایینی داشته باشند، صرفاً با چند فروش بیشتر تمام شهریه‌ی این دوره به شما برمی‌گردد. حالا این فروش بیشتر را در مقیاس ۱ سال بررسی کنید. قطعاً نتیجه شگفت‌انگیز خواهد بود.

۲- اگر بخواهید کار بازاریابی اینترنتی محصولاتتان را به دیگران بسپارید، همیشه به آن‌ها وابسته خواهید بود. ضمن این که به خاطر شناختی که خودتان از زیر‌ و بم کسب‌وکار خودتان دارید، قطعاً هیچ کس به خوبی شما از عهده‌ی این کار برنخواهد آمد. پس اگر خودتان این کار را انجام بدهید، برایتان ارزان‌تر، سریع‌تر و باکیفیت‌تر خواهد بود.

۳- واضح است که اگر شما قصد دارید در یک شرکت و به عنوان یک دیجیتال مارکتر کار کنید، حقوق به مراتب بالاتری از یک وبمستر دریافت خواهید کرد. تفاوت این حقوق فقط در ماه اول شاید از کل شهریه‌ی این دوره هم بیشتر باشد.

در صورت تمایل می‌توانید سؤالات خود را از طریق تلگرام (کلیک کنید) و یا از طریق واتس‌اپ (کلیک کنید) از ما بپرسید.
ما با شماره تلفن ۰۹۳۹۷۲۵۱۰۴۵ در این دو پیام‌رسان پاسخگوی شما هستیم.

دوره حضوری (۱٫۸۰۰٫۰۰۰ تومان) دوره غیرحضوری (۱٫۲۰۰٫۰۰۰ تومان)
نوع دوره

حضوری, غیرحضوری

طول دوره

۳۰ ساعت (۱۰ جلسه)

مدت زمان هر جلسه

۳ ساعت

1 دیدگاه برای دوره دیجیتال مارکتینگ کاربردی

  1. حسین شریفی

    با توجه به رشد اینترنت حدود ۵ سال پیش احساس کردم که کسب و کارهای کوچک و خانگی میتونن برای کسب و کار ما رقیبان جدی باشن. برای همین قبل از اینکه با طراحی سایت و وردپرس آشنا بشم یک دوره دیجتال مارکتینگ رو آموختم و یک سال بعد به صورت اتفاقی با آقای عربی آشنا شدم و طراحی سایت و کار با وردپرس رو از ایشون آموختم. با توجه به شیوه عملی تدریس ایشان فکر میکنم لازم باشه این دوره رو یکبار دیگه با ایشان به روز کنم.
    همچنین دوره دیجیتال مارکتینک رو به هر کسب و کار کوچیک و بزرگی پیشنهاد میکنم.
    کسب و کارهای کوچیک برای اینکه بتونند سریعتر رشد کنن و کسب و کارهای بزرگ برای حفظ موقعیت و عقب نماندن از رقبا نیاز به استفاده از ابزارهای جدید اینترنتی دارند.

    • میثم عربی

      جناب شریفی عزیز از حسن نظر شما کمال تشکر رو داریم. محبت دوستانی چون شما ما رو به ادامه‌ی راه دل‌گرم‌تر می‌کنه.

دیدگاه خود را بنویسید

پرسش‌های دانشجویان و پاسخ‌های ما

هنوز هیچ کس سؤالی نپرسیده است. اولین سؤال را شما مطرح کنید.

من را از طریق ایمیل در جریان پاسخ به این سؤال بگذارید.